niezapominajka niezapominajka
434
BLOG

Córko, weź ze sobą mamę, czyli "GO WEST"

niezapominajka niezapominajka Polityka Obserwuj notkę 12

Premiera Ewa rzuciła hasło - GO WEST - i okazało się, że jego adresatką poczuła się jej własna córka, która zapowiedziała, że w przypadku dojścia PiSu do władzy wprowadzi owo hasło w czyn!

Jakież to rozczulajace i jakie budujące! Premiera Ewa pewnie jest dumna ze swojej latorośli. Tak powinno być w każdej rodzinie!

Nie wiem, czy PiS wygra te wybory, bo niezbadane są wybory ludzkie, ale z różnych stron dochodzą do mnie słuchy, że wiele osób wiedzionych czystą ciekawością gotowych jest głosować za PiSem, żeby sprawdzić, czy córka Premiery Ewy dotrzyma słowa. 

Ja osobiście mam do córki Premiery Ewy jedną prośbę - jeżeli PiS wygra wybory, to niech nie zapomina o swojej mamie i zabierze ją ze sobą! W końcu, rodzina powinna trzymać się razem!!!

 

Posiadaczka...doświadczeń życiowych, kochającego męża, dorosłej córki i czarno-białej, szczekającej radości. Otwarta na prawdę i życzliwość, zamknięta na fałsz i chamstwo. Poniżej wiersz Yuhmy, pod którym mogę się podpisać! Kocham obciach od zawsze, gardzę wrzaskiem gromady, bliższe mi to, co słabsze, pędzone na zagładę. Ciemnogrodem już byłem, oszołomem i lachem, moherem i pedrylem, a teraz jestem obciachem! Obciach - czyż nie brzmi to dumnie? Wszak trzeba odwagi, rozumu, by nie stać się zwykłym durniem - papugą wśród papug tłumu.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka